Vanaf 2016 met de camper op vakantie. - Reisverslag uit Firenze, Italië van Dick Dam - WaarBenJij.nu Vanaf 2016 met de camper op vakantie. - Reisverslag uit Firenze, Italië van Dick Dam - WaarBenJij.nu

Vanaf 2016 met de camper op vakantie.

Door: Dick en Netty

Blijf op de hoogte en volg Dick

29 November 2015 | Italië, Firenze

Beste allen,

Sinds afgelopen zaterdag zijn we de trotse bezitters van een Camper geworden, zoals jullie weten hebben we met een camper al ervaring opgedaan in Australië en Nieuw Zeeland. Nu waren we eigenlijk nog niet direct op zoek maar kwam er een mooi aanbod van Mariëtte en Es voorbij omdat zij een andere (top) camper hadden gekocht.

Uiteindelijk hebben we vorige week maandag de knoop doorgehakt en zijn we een prijs overeengekomen. Het is een Fiat Roller Team garage zoals dat heet, komt uit 2004, heeft slechts een kleine 58.000 kilometer gelopen en is voorzien van alle gemakken en in een goede staat van onderhoud. Het is duidelijk dat we nu een andere koers gaan varen/rijden en Europa tot in detail gaan ontdekken.

Volgend jaar staan in ieder geval de Pyreneeën-Andorra op het programma en bezinnen we ons nog wat het in mei en september gaat worden. Een feit is dat we nu nog vrijer zijn om te gaan en staan waar en wanneer we willen, dat klinkt als luxe en zo ervaren wij dat ook.
Voorlopig dus geen verre reizen meer maar lekker samen met Harley naar binnen en buitenland.

Dat wordt ongetwijfeld ook weer genieten en we gaan een nieuw hoofdstuk beginnen op de waarbenjij.nu en op z’n tijd een verslag toevoegen. Voor iedereen alvast goede feestdagen en een reislustig 2016 toegewenst.

Groetjes van Netty en Dick.

• 30 November 2015 - 18:11

Yvonne :

Wat gaaf zeg ,dat zullen mooie reisjes worden.
    altijd je eigen huis bij je .