Aankomst in Down Under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dick Dam - WaarBenJij.nu Aankomst in Down Under - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dick Dam - WaarBenJij.nu

Aankomst in Down Under

Door: Dicknet

Blijf op de hoogte en volg Dick

16 September 2009 | Australië, Melbourne

G'day mates,

Hier een klein berichtje van ons.
De reis viel heel erg mee.

Van Amsterdam naar Hong Kong was het 11,5 uur dat ging als een snel (vliegtuig) voorbij. Daarna nog 9 uur naar Melbourne dat was de laatste 2 uur voor mij ( Netty) afzien.

We hadden 5 kwartier vertraging in Hong Kong vanwege een tropische storm.Om 21,45 uur lokale tijd ( ned.-/-8 uur) taxi naar het hotel even een wijntje voor mij en een "pint of lager" voor Dick.

Mooi backpackers hotel en lekker geslapen.Om 7 uur (ja je leest het goed) vakantie maar toch 7 uur uit bed en dan naar een backpackerslunch cafe voor een ontbijtje.

We hebben Melbourne wel gezien en zijn niet erg onder de indruk. In de zomer hebben ze hier veel muziek en activiteiten (wellicht dat dan een verschil maakt).

Vandaag nog hebben we wel het Aquarium van MB bezocht en koningspinguins en o.a.diverse soorten " Gellyfishses" gezien. Dat was wel geweldig om te zien.

Nu is de "kop eraf" en gaan we morgen naar de Outback (Alice Springs)en is het drie uurtjes vliegen. De temperatuur is daar zo'n 34 C dus dat is in ieder geval goed.

We houden jullie op de hoogte en vinden het in ieder geval leuk als jullie reageren.

Cheers vanuit Melbourne van Dicknet.waarbenjij,nu !!!

• 16 September 2009 - 13:00

Maya:

Hi Mates from Down Under!

Goed om te horen dat de reis jullie goed bevallen is. Ik hoop dat jullie een hele mooie reis zullen beleven en ik geniet vanuit Nederland een klein beetje met jullie mee (ik weet tenslotte hoe geweldig het daar is!).
    Cheers!

Groetjes van Maya (en Frank natuurlijk!)

• 16 September 2009 - 14:22

Renée Van Der Putten:

Hallo wereldreizigers,

Wat leuk zeg om met jullie mee te lezen wat jullie allemaal doen. Het is net of we er een beetje bij zijn!!

Geniet lekker, en ik ben nu al benieuwd naar jullie volgende verhaal!

Groetjes Renée

• 16 September 2009 - 15:14

Yvonne:

Hallo vakantie gangers
    Fijn om te hoer dat de vlucht goed gegaan is.
    Dus de eerste beelden staan op jullie netvlies.
    Ik vind het leuk om jullie te volgen.Veel plezier en geniet
    Groetjes van ons

• 16 September 2009 - 15:18

Yvonne:

O O FOUTJE
    een verkeerd woordje (HOREN) maar het bericht was al weg
    Doeiiiiiiiiii

• 17 September 2009 - 05:43

Oom Frans.:

Hoi Dick en Netty.Erg vaak hebben we elkaar niet gezien,maar heb van mijn zuster vernomen dat je Down Under bent voor een weekje of 5.Jullie weten dat ze geen computer heeft,maar ik hou haar helemaal op de hoogte van jullie reis,en zaterdag is ze hier dan kan ze het zelf ook een beetje volgen hoe jullie tussen de kangeroes in zitten,en kan ze zelf ook even een persoonlijke boodschap achterlaten voor jullie beiden.Grtz.Frans.

• 17 September 2009 - 17:02

Lisette:

Hoi Dick en Netty,
    Echt leuk zo'n reisverslag!
    Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is en nu maar genieten en veel zien.
    We houden jullie reisverslagen in de gaten!
    Geniet ervan!
    Groetjes John en Lisette & kids

• 17 September 2009 - 17:34

Mel En Sam:

Hoi hoi,

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. We zijn benieuwd wat jullie nog meer gaan zien en mee gaan maken. Geniet er lekker van en maak maar veel foto's zodat we allemaal mee kunnen genieten.

Groetjes Mel en Sam

• 19 September 2009 - 06:56

Ma Geraldine:

To the niciest semi-Australian couple dick en netty.Vanaf thuisbasis frans en lars een groet.De muziek moeten jullie er zelf maar bij kiezen aldaar.Is er nog een top-tien ofzo? wat een interessante dingen gaan jullie nog beleven. Ik hoor het wel van Frans en als ik op de basis ben lees ik jullie news of the world. Happy days and go for it.

• 19 September 2009 - 19:03

Cor&Alie:

Hoi Dick en Netty leuk even zo berichtje ,kijk al uit naar het volgende berichtje.Geniet ervan tot mails kus van ons C&A

• 22 September 2009 - 16:56

Nelly:

He, goed om te lezen dat jullie in de 1e dagen al zoveel geweldigs hebt gezien,pinguins for the win:), maar waar blijft het volgende verslag? Jullie zijn toch niet spoorloos verdwaald hopelijk bij de beklimming van Uluru??

• 23 September 2009 - 18:07

Marieke:

Wat leuk om te lezen!!!

Geniet ervan.
    Jullie hebben het verdiend.

• 24 September 2009 - 08:03

Ellykees:

Hoi dick en netty
    Lekker dat de reis jullie is meegevallen. Gisteren nieuws uit Australie, chaos in Sydney door deken van rood zand, andere delen van het land hagelde het hopelijk hebben jullie geen last gehad. Hier in Holland is het heerlijk weer.22 graden. Nog een fijne vak. groetjes Kees en Elly

• 10 Oktober 2009 - 08:16

Marianne:

He Dick&Net, eindelijk tijd om eens even te kijken waar jullie uithangen. Wat een prachtige foto's. De natuur is zeker wel erg mooi, dat moet wel genieten zijn!! groetjes