Laatste uurtjes in Cairns - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Dam - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes in Cairns - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dick Dam - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes in Cairns

Door: Dicknet

Blijf op de hoogte en volg Dick

27 September 2009 | Thailand, Bangkok

G'day mates,
Hier nog even een laatste update vanuit Cairns. Morgenochtend 28 september gaan we de camper ophalen en rijden we naar het noorden toe.

Gisteren zijn we gaan duiken in de Great Barrier Rif (GBR) en hebben veel koraal en mooie vissen gezien.
Er stond wel veel stroming en dat was toch ook wel even wennen.

Van de week zullen we nog even wat foto's uploaden van het duiken.

Vandaag hebben we het regenwoud verkend met de trein, een army duck en zijn we met de skyrail over het regenwoud gevolgen. Mooie vergezichten en eeuwenoude bomen.

Daarnaast een paar geweldige foto's van een paar koala's en ja ..... ook een paar kangoeroes, dingo's en een uil uit Papoea .... met een botje door z'n neus !!!!

Voor de rest is Cairns echt een aanrader .... een openbaar zwembad met BBQ's, zitjes, veel restaurantjes, bars en andere winkeltjes. Kortom, verdomd gezellig !!!

Morgen op naar Cape Tribulation waar Kapitein Cook (neen geen Iglo) een paar honderd jaar geleden aan de grond liep met zijn schip.

We hebben hier in Cairns trouwens ook nog een klein stukje Nederland in de vorm van de Duyfken, het VOC schip dat omstreeks 1600 de Australische kust bereikte .... jaja toch weer die Nederlanders met die VOC mentaliteit. Zoals JP Balkenende zou zeggen "Dat waren nog eens puike kerels".

Nou vanaf morgen lekker links rijden met de camper ... het zal ons benieuwen .... we zijn extra verzekerd dus kunnen een "deukje" oplopen.

We worden nu weggejaagd van de computer want ze gaan hier sluiten.

De foto's en volgen a.s.a.p. mates.
Alles is hier didgeridoo and Kakadu. Cheers and beers,
Net en Dick vanuit Cairns.

• 27 September 2009 - 12:39

Johnnie:

Hoi Dick e Netty,
    Zo te lezen vermaken jullie je prima.
    Leuk de reisverhalen.
    Nou geniet ervan.
    Groet,
    Johnnie

• 29 September 2009 - 10:00

Renée Van Der Putten:

Hoi lieve mensen,

Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten!

Kunnen jullie de didgeridoo al bespelen?

Groetjes Renée (en Vinz natuurlijk)

• 29 September 2009 - 15:09

Hans Van Oel:

hio netty rn dick
    Wat een leuke foto's ,zo tezien hebben jullie veel plezier .
    Kijk maar uit dat je geen dingo's of kangoeroes aan rijd nog veel plezier
    groetjes van hans van oel

• 30 September 2009 - 14:17

De Dammetjes:

Hai Dick en Netty,
    Hartstikke gaaf om de foto's te zien. Willen jullie ooit nog wel terug? Veel plezier met het touren met de camper. Enne...die kangaroes komen nog wel.
    Liefs van ons 4tjes

• 30 September 2009 - 14:18

Sien:

Hallo Dick en Netty,
    Fijn dat jullie zo genieten. Veel plezier nog.
    Liefs en kusjes

• 01 Oktober 2009 - 17:07

Veronique:

Hoi Net n Dick,
    zo te zien hebben jullie veel plezier en heel leuk de reis verhalen...succes maar met het touren met de camper ,groetjes Veronique

• 04 Oktober 2009 - 18:44

Cor&Alie:

Hoi luitjes jullie hebben al wat kilometers gereden,dus aan het links rijden zijn jullie wel gewend.Geniet er nog lekker van .P.S Hoeveel kangeroes hebben jullie tot nu toe gezien?KusC&A